Masło migdałowe (surowe)

Masło migdałowe (surowe)

Jeśli masz już dość masła orzechowego, zamień go smaczną alternatywą: masłem migdałowym! Masło migdałowe zawiera witaminę E, potas, magnez, żelazo, wapń i fosfor. Migdały są dobrym źródłem błonnika, białka roślinnego i zdrowych tłuszczów jednonienasyconych. Dodaj łyżkę tej orzechowej masy do koktajlu, a otrzymasz odżywcze doładowanie!

Korzyści dla zdrowia

  • Źródło zdrowych dla serca tłuszczów
  • Dostarcza porcję białka do koktajlu NutriBlast
  • Wykazano, że pomaga regulować poziom cukru we krwi i poprawić wrażliwość insulinową
  • Badania pokazują, że spożycie jednej porcji orzechów dziennie może obniżyć ryzyko przybrania na wadze

Proces wyboru

Wybieraj masło z surowych migdałów, które nie zawiera dodatkowych składników (może zawierać dodatek soli). Może uda ci się znaleźć sklep, w którym możesz utrzeć własne masło. Jeżeli kupujesz masło w słoiku, na górze powinna być niewielka warstwa oleju, która wskazuje na naturalne oddzielenie się składników. Po prostu wymieszaj i wsadź do lodówki.

Drukuj
Top