Szybko i prosto! Twój przewodnik po zakupach na idealny koktajl NutriBlast.

Szybko i prosto! Twój przewodnik po zakupach na idealny koktajl NutriBlast.

Członkowie społeczności NutriBullet kładą duży nacisk na przepisy. Który przepis jest najlepszy na odchudzanie? Który przepis jest najlepszy na stany zapalne? Czy jest przepis z granatami? My chcemy zachęcić Was do wyjścia poza książkę kucharską! Niektóre owoce i warzywa lepiej zwalczają konkretne dolegliwości, jednak to barwna i różnorodna dieta jest najlepszą szansą, na zdrowe życie.

Co masz kupić, jeżeli chcesz jeść różnorodnie, ale nie wiesz, gdzie zacząć? Stworzyliśmy przewodnik po zakupach – idealny dla początkujących. Te proste wytyczne pomogą Ci przygotować tygodniowy zapas na pyszne koktajle NutriBlast. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 50% warzyw, 50% owoców i uzupełnienie płynu do linii MAX, w jednym koktajlu codziennie i zobacz, jak szybko zmieniają się Twoje nawyki żywieniowe. Zaczniesz uwielbiać nieprzetworzone jedzenie, a śmieciowe jedzenie przestanie Ci  po prostu smakować!

(Pozycje pisane kursywą są uniwersalne i pasują do prawie każdego koktajlu!))

Jarzyny liściaste (*Wybierz 2 gatunki)

  • Sałata rzymska
  • Szpinak
  • Jarmuż
  • Botwina
  • Bok Choy
  • Kapusta liściasta
  • Liście rzepy
  • Rzeżucha
  • Kapusta
  • Rukola

Owoce (*Wybierz 5 gatunków)

  • Banan
  • Truskawki, jagody, maliny, czarna porzeczka, żurawiny
  • Jabłka i gruszki
  • Wiśnie
  • Mango
  • Ananas
  • Pomarańcza
  • Winogrona
  • Nektarynki i brzoskwinie
  • Cytryny i limonki
  • Awokado
  • Melon (kantalupa, melon miodowy, arbuz)
  • Pomidor
  • Papaya
  • Śliwki
  • Suszone figi
  • Daktyle

Warzywa (*Wybierz 5 gatunków)

  • Ogórek
  • Seler naciowy
  • Marchewki
  • Cukinia
  • Rzodkiewka
  • Gotowana dynia
  • Burak
  • Brokuły
  • Fenkuł
  • Zielony groszek
  • Papryka
  • Szparagi
  • Warzywa morskie

Nasiona i orzechy, naturalne produkty odżywcze (*Wybierz 3 gatunki)

  • Orzechy (migdały, nerkowce, orzechy włoskie, orzesznik jadalny)
  • Nasiona (dyni, sezamu, słonecznika, chia, lnu, konopi)
  • Masło orzechowe (migdały, nerkowce, orzech włoski, orzesznik jadalny)
  • Cynamon
  • Kakao w proszku
  • Suszone jagody goji
  • Płatki owsiane
  • Gotowana komosa ryżowa
  • Miód
  • Świeże liście mięty
  • Proszek chlorella lub spirulina
  • Kurkuma
  • Imbir
  • Ocet jabłkowy
  • Pieprz cayenne
  • Olej kokosowy tłoczony na zimno
  • Trawa pszeniczna
  • Organiczny proszek z białkami na bazie roślin
  • Proszek maca
Top